tiistai 17. tammikuuta 2012

Enemmän kipeetä.

Tokihan se kuumekin sieltä nousi. Nyt alkaa vähän helpottaa. Mä oon siitä hyvä sairastaja että menee yleensä päivässä parissa ohi. Toivottavasti.

Sain ihan pöljän idean. Mietin tänään et teetetyt ruoka- ja kahviliinat tulee varmaan kohta postiin. Aloin pohtia että miten taittelis servietit. Päädyin siihen että laitan serviettirenkaat liinan ympärille. No, miksen tekisi niitä renkaita itse. Nehän voi virkata. Löysin netistä yksinkertasen ohjeen, ja oli pakko treenata sen tekemistä. Tosin, mulla ei ollut kun paksua villalankaa. Joten renkaasta tuli noin kolme kertaa suurempi, mitä suunnitelemallani ohuella langalla ja pitsikoukulla virkattuna :D
No, aion ainakin koettaa vielä paremmilla välineillä, koska näytti kivalta tuo mun ensimmäinenkin versio.

Nyt mä selailen hetken verkkokauppoja noiden lankojen osalta, ja sit sänkyä kohti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti