keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Jiihaa.

Ei tästä nyt ihan jokapäivästä tainnu tulla tästä kirjottamisesta :)
Mun rakas kaksoissiskoni synnytti eilen esikoistytön. Heräsin aamulla puhelinsoittoon, Laura siellä soitteli et on nyt synnyttämässä, lapsivedet oli menneet yöllä. Ja voi että mä jännitin, mä jännitin koko päivän miten kaikki menee. Tiinan kanssa istuttiin puhelimet kourassa koko päivä. Sitten vihdoin puol kuuden aikaan vauva syntyi, ja lähdettiin mun isän kanssa tervehtimään uutta tulokasta. Miten pieni ja suloinen vauva. Ihanaa.
En malta odottaa että näen taas vauvan ja Lauran. Haluan jutella Lauran kanssa ihan rauhassa ja juoda kahvia. Ehkä ens viikolla, kunhan pääsevät sairaalasta ja asettuvat kotiin pikkuisen kanssa :)
Emmiläinen oli ihan ihmeissään pikkuisesta. Ei oikeen uskaltanut tulla lähelle, ihmetteli kauempaa. Vähän rohkeni silittämään vauvan otsaa kun pidin kädestä. Emmi myös sanoi heti "vauva", eikä esim "koija", mitä se yleensä tokasee kaikesta mitä näkee, oli se sitten oikeesti koira, tai vaikka auto :D

Mä olen myös saanut nyt aikaseks vähän hääjärjestelyjä. Ei sitä aikaa ihan hirveesti ole enää toukokuuhun. Itseasiassa puolen vuoden päästä oon jo viettänyt rouva elämää hetken :) Anyway, nyt on hääpuku hommattu, illalla kun Marko tulee töistä,  niin hyväksytän kutsukortit sillä, ennen kun laitan tilaukseen. Juhlapaikan varaus on varmistettu, vielä kun muistasin astioiden vuokrauksesta kysyä, niin alkaa olla mallillaan asiat. Varmaan ens viikolla käyn hakemassa suurimman osan koristeista, nyt kun oon päättäny väriteeman, ja tiedän tasan mistä koriseet hankin.  Ei jää sitten sinne keväälle tuo hankkiminen. Tosin on sitä stressattavaa vielä, esim tehdäänkö istumajärjestys vai ei jne jne. No, eiköhän se siitä.

Huomenna aukee mun kakkutehdas, ensin päivällä meen tekemään jo 9 vuotiaan Tonton "taekwondo-kakut", sitten viikonlopuksi mummille 75-vuotis juhliin kakkuja. Siinähän sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti